Yahu kadın asi boşa gitti derken düzen bozuldu boş yere olduk şimdi tekrar olucaz vs gibi demiş para düşünse özel bir asi zaten neden yaptırsin. Herkeste bi linç pesinde per perişan olmuş zaten kadın ki olanda olmuş neden yükleniyorsunuz ki. Siz hiç mi birşey unutmuyorsunuz hepimiz çocuklarla uğraşmaktan yoruluyoruz olabilir yani. Insaniz hepimiz bir anlık hata olmuş olabilir. Sizinde olmuş olan bir olay için yüklenmenize ne gerek var ki. Sadece başına gelen var mı birşey olur mu demiş oturun bana ahkam kesin dememis. Canım yani ben sorun olacağını sanmıyorum ama sıranız bozuldu yani artık dediğin gibi boşa gitmiş gibi oldu. Normalde ki aşılar da da pekiştirme dozlari oluyor zaten doktorun iyi bilir ama ben birşey olcanı sanmıyorum sadece 1 ay sonra diğerini yaparsa yapar. Çok geçmiş olsun