Tabiki sağlık önemli olan ama belki maddiyatını zorluyordur.Yeri gelio bir liraya bile ihtiyacımız olabiliyor.Bilmeden konuşmamak lazım.Şahsi fikrim.Aşıya gelince yanlış doz maalesef olabiliyor yapmam demiyelim insan oğlu herşey olabilir.Başımıza gelebilir.Ama sanmıyorum bir şey olacağını belki geçersiz sayılır bilemem ama bebişe zararı olacağını düşünmüyorum.Geçmiş olsun çok.