Hayırlı geceler kızlar bugün kızımın aşısı vardı doktorumuz aşı doZlarının takvimini oluşturmuştu. O kağıdı götürmeyi unutmuşum. Bexoranın ikinci dozu olması gerekiyordu nimenrix olmuşuz nimenrixi diğer ay olucaktık biley olur mu çok moralim bozuldu herşey üst üste geldi bugün açıkcası