Kızlar bebeğinizin tüylü olan yerine göğsünüzdeki sütünüzden sürün. Eskiden ninelerimiz öyle yaparlarmış tüysüz olsun evlatları diye. anneme büyükananesi söylemiş ben kendi oğlumun kaş ve alın bölgesinde uyguladım hep döküldü ve kaşları şuan çok ince. Ama ben doğduğu günden beri ilk üç ay yaptım. Sonradan yapınca fayda edermi bilemem ama yinede deneyin isterseniz 😉