Bebiss7 14 aylık kızım lakabi sarı bıyık raki 😂😂😂 tabi babasıyla aramızda olan bişi bu 😁 dökülmüyorlar yani yüzünde bacaginda bile var şeftali tüyleri 😂 bi yakınım hamileyken şeftali çok yersen bebek killi olur demişti ben baya yemistim alakası var mı bilemiycim 😂😂😂 ama boylede çok ballar