Elmadersem Bebiss7 ayy benm kızımında bıyıkları var alnındaki tüylerde duruyor genel olarak tüylü bir bebek bıyık falan dökülmez bnce ya🤷🏻♀️
Miraaayadeee Bebiss7 ya bu bıyık konusunda bende çok post açtım 4 aylık dökülmedi ya karinca yağı falan sürüyorum süt suruyorum ama yok çok üzücü 🤦♀️
Nebicimanne Elmadersem aha benim yakışıklı kızım da öyle ya ayak parmakları bile tüylü iki yaşında alnındaki tüyler bile tam geçmedi bari onlar gideydi
Mrs_Ladybird Elmadersem ne bende ne eşimde öyle yüzümüzde filan ciddi bişey yok kaşımızın ortası bile çıkmıyor kızımın kaş ortası bıyık alın yanak kenarlı hep tüylü 4 aylık minnak inş dökülür
Rumeysa65 Benimde öyle bebek pudrası sürün diyorlar ama son zamanlarda pudralarla alakalı çok kötü haber çıkıyor korkuyorum
Smrenes Pek tüylü bebiş doğmadı benimki hatta kaşları bile görünmüyordu hala da öyle 🙈 bizde bıyık falan yok ama arkadaşımın kızı çok tüylü doğmuştu alnında her yerinde şuan 4 yaşında baya gitti bıyıklar falan yok yani akça pakça bi kız oldu 😊
Nebicimanne Smrenes ay gerçekten mi bı umut diyorum bende yoksa çok dalga geçecekler çocuğumla 😂 az bana cekeydi iyidi 🙄
Nebicimanne Bebiss7 var ya baya var ben sarışınım hiç bıyık sorunum bile olmadı ama babasına çekmiş bizimki tüy yumağı doğdu gözünün altına kadar tuykuydu çok şükür onlar geçti de alnı bıyıkları duruyor ve tabi ki kasları 😂 tek kas 🐒 omzu sırtı bacaklsri ayaklarının üstü parmakları hep bebek tüyü 😂