Mom091 yok canım, aşı da tuz biber olmuştur huysyzluguna .arkadaşımin çocuğu da 2 yaş 3 aylık. Herşeye ama herşeye ağlıyor. Mesela bize gelsin, bebeğimin eline oyuncak vereyim verme diye ağlıyor. Akıp sepetine koyuyor. Emzirmek için alayım emmesin diye ağlıyor. Merdiven çıkıyorduk, trabzanlar pistir tutma dedim ona ağladı saatlerce🤣 herkezin yaşadığı bi durum yani. Arkadaşımin da kulağı tıkandı geçen hafta. Oh be rahatladım diyo 🤣🤣🤣