Mom091 sakince başında bekleyin mesela kafasını yere vuracaksa altına elinizi veya bı minder birşey koyun kendine zarar vermesin. Bunu 18 aylıkken yapıyordu böyle atlattık biz. Ama siz sakince başında bekleyin. Benimkinin öyle bir huyu yok sadece kaçıp ağlıyor. Yada eşyamızı yere atıyor.