2 yaşına girdiğinden beri her şeye ağlıyor. Sabah gözünü açıyor ağlamaya başlıyor, gece uyuyana kadar. Tamam sendrom falanda artık korkmaya başladım. Bu kadar ağlaması normal mi? Salya sümük ağlıyor. Oturdu diye ağlıyor, kalktı diye ağlıyor. Belki gözünün üstünde kaş var diye bile ağlıyor olabilir. Ne oyun oynamak istiyor ne de başka bir şey. Vallahi beynim uyuştu iyice. Büyüdükçe her şey daha da zorlaşıyor🥸