Mom091 18 ay 19 günlüğüz tüm gün tepemde istisnasız bir şeyle oyalandığı yok ben oynatırsam ancak bakar. Kendi çok az oyalanır. Nerde tehlike oğlum orda. Bugün telefondan istediği kedili videosu var onu açmadım diye yarım saat ağladı ve inat edip bugün hiç açmadım açmayacağım da ama son zaman da sesimi yükselttim. Sanırım bu ağlamalara alışacağım ve kızmayacağım ama aşırı bunaltıyor. 2 yaş sendromu koşar adım geliyor.