Zuleyha__19 17 ay 5 günlük oğlum😊 evin içinde dolaşıyor, kitap okuruz,oyuncaklariyla oynatiyorum.Eve salıncak aştık tavandan, bazen 1 saat sallanıyoruz.Camdan dışarı bakmayı sever.Ama oğlum da çabuk sıkılıyor.
Apartmanin girişinde basamaklar var artık arabayla indirmem zor oluyor tek başıma, her zamanda biri denk gelmiyor ondan eşim evdeyse dışarı çıkarız.Kanguruda da taşımak zor oluyor çabuk yoruluyorum artık.