Arkadaşlar merhaba , bu annelik ne kadar büyük bir şeymiş meğer minnoşum olunca anladım (Rabbim isteyen herkese nasip etsin) yani cidden dışardan bakılınca kolay görünen ancak içine girince işin içinden çıkamadığın bi o kadar da bağımlılık yapan bişey .. Yeri geliyo seni çok sinirlendiren evladına aynı dakikada ya bişey olursa diye üstüne titriyorsun , için ürperiyor .. Bazen çok yorgun bazen gerçekten çok yetersiz hissediyorsun , bazen de anneliği beceremediğini düşünüyorsun kendini defarlarca suçluyorsun kısır bir döngü geri dönüşü olmayan bir eylem yani cidden çok tuhaf bişey .. Ama gerçekten ‘aşk kelimesi onun varlığıyla anlam kazandı benim için, iyiki var herşeye rağmen iyiki 🤲🏼 Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🏼
Şimdi asıl konuya gelmek istiyorum gün içinde artık oyalayamamaya başladım sanki yani hep aynı şeyleri yapmaktan kızımda sıkılıyor artık yeni bişeyde türetemiyorum etkinlik filan yapıyoruz arada ama oda anlık heves oluyor sizler gününüzü nasıl geçiriyorsunuz a’dan z’ye herşeyiyle anlatır mısınız sabah kalktığınızdan akşam yatana kadar neler yapıyosunuz hem bebeğinizle hem tek başınıza ? 🥰