2lokummannesiii Bugün 1 kere kaçırdı altına yetişemedik tuvalete, geldiğinde durup bana telaşlı bakıyor ama geç kaldık. 🙈 1 kere kaçırması bile o kadar iyi bir şey ki. Ben hala oda yapmadım. İlerleyen zamanda düşünüyorum. Bizim oda da park beşikte yatıyor. 2 yaşı geçtikten sonra oda ayırmayı düşünüyorum. Gece beslenmesini kesmeye bak bence o zaman daha iyi uyur. ☺️