Duyguseli zeynepzeze bence bizi yanlarinda istiyo bebekler belki kokumuzu almak uyusa bile..kac defa denedim erken uyutmayi esimle oturup biraz sohbet edeyim biseyler izleyelim onada vakit ayirayim dedim ama yok 50 defa uyandi ayni durumdayiz yani :/
Duyguseli Gullkaraaa acaba atak donemleride bizmi anlamiyoruz bizde bu aralar ayniyiz cildirmak uzereyim aynada kendime bakinca nerde o eski duygu diyorum gozlerimde fer yok sac yuz bakimi hak getire insan aynalara kusuyo :/
Duyguseli GramPozitifBakteri allahtan calismiyorumm calisanlara allah yardim etsin :/ insallah gecici bi surectir diye dua ediyorum cunku hep boyle degildi bizde biraz dinlenip kendimize esimize vakit ayirabiliriz🤲🏻
Duyguseli Mkeremm o kadar cok ihtimal varki sebebini bulsam ona gore hareket edicem ama yok anlayamiyorum sabir diyorum sabirrrr allah yardimcimiz olsun
Duyguseli yaseminkerimoglu ben yatmadan formul mama veriyorum yogurt falan vermiyorum mesela gaz yapabiliyomus kasik mamalardan deneyin bide isterseniz
Tuba Duyguseli gündüz çok geç yatıyor ve çok fazla uyuyor. 1 gibi uyutun ve en geç 3de kaldırın. Sabahta 7-8 arası kaldırın.
demetdiyebiri35 Duyguseli 11 aylığız bizde öyleyiz doğduğundan beri öyle olduğu için artık yadırgamıyorum kaderim deyip geçiyorum birde cevremde delliksiz uyuyan bebekleri görünce dahada deliriyorum Allah yardımcımız olsun.
ipeku Duyguseli uykusuzlukk cok zor benm bebegimde ayni canm eskiden hicbuymazdi sabah bu saatleri görürdük zorlaniyordm bi kac gecedir erken yatiyor ama erken yatsami iyi bilemedim 🤦🏼♀️😂 sürekli uyaniyor yarim yamalsk uyku dahada sersemledim
Duyguseli ipeku yaşları büyüdükçe hepten düzenli uzun uykuya gecerler umarım , gün içinde bu kadar hareketli olup nasıl gecede o yorgunlukla uzun uyuyamıyolar hayret ediyorum
Balli_pastamm Duyguseli Aynı vallahi kocaman oldular neden hala bu kadar sık uyaniyorlar anlamış değilim 🤔 Bizim hiç uyku düzenimiz olmadı zaten de Gece biriyle uğraştım,uyuyamadım tam onu uyutttum,şimdi de diğerini sallıyorum. Uykular haram oldu valla
Duyguseli Balli_pastamm ikinci çocuğu sırf bu yüzden yapamıyorum bende ahh bi uyusa şöyle 4 5 saat en azından sürekli daha kolay olucak hersey allah yardımcınız olsun iki küçük çocuk gerçekten cok zor
Badehandeyldz Duyguseli 15 ay 21 günlük en az 3 kere uyanır ve süt içmeden uyumaz🙄 bende hamileyim memeyi 1 yaşında kestim biberonda veriyorum hemen bitiyor diye de sinirleniyor normal uzun uzun memede uyurdu
Duyguseli Badehandeyldz büyük cesaret ikinci bebek tebrik ederim ben hiç cesur olamıyorum bu konuda hersey gönlünüzce istediğiniz gibi olur inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi :)
yaseminkerimoglu Gece uyandığında emip öyle uyuyor ama aceba başka bişey verebilir miyim uykusunu açmadan ?
ozgiltrr Duyguseli destekli uyuyorsa olabilir bizde de aynıydı desteksiz uykuya geçtik ve 1 haftada sonuç verdi gece uykularında kesintisiz uyku başladı çok şükür 🙏
Eslemssmom Duyguseli amin inşallah ya benimki de aynı sürekli ağlıyor gece değil gündüz de aynı uyumuyor sürekli bağırıyor cıldırmak üzereyim hic dinlenemiyorım
ozgiltrr Duyguseli hayır yardım almadım zamana yaydım her ay bir yol katettim hiç ağlatmadım onu zorlamadım bir anda yapmadım . İsteklerini gözlemledim uyku düzenimiz zaten vardı . Önce sallanıyorduk sallanmayı bıraktım koynuma alıştırdım koynumda bir süre yatırdıktan sonra memede uyumaya alıştırdım uzandığımız yerde tabi bu defa geceleri çok arttı uyanmalar saatte bir uyanırdı 10 aya kadar . 10 aylıkken artık bir karar verdim ve uykunun ne olduğunu büyük adam gibi anlattım kafasını yastığa koymayı öğrettik bir süre babası ile bizde kafamızı koyup eeee eee yapıyorduk oyun gibi uyku terimini öyle öğretmiş olduk . Sonrasında uyku saatimizden yarım saat önce sakin oyunlar oynayıp uykudan önce kitap okuyoruz ve yatak odasına geçip yatağa yastığa bırakıyorum ve 2 dk içinde mışıl mışıl uyuyor ve sabaha kadar 1 defa uyanıyor bir sıkıntısı stresi yoksa çok şükür 🙏 ilk zamanlar yine çok kalkıyordu ama her kalktığında biberonla su teklif ettim ilk bir kaç gece ağladı 5-10 dk kadar meme vermediğim için ama. bir haftaya o geçti her şey yerine oturdu şükürler olsun 🙏 maşallah diyin lütfen 🙏🙏🙏
Duyguseli E_Defne destekli uyuttuğumuz için galiba ben artık böyle düşünmeye basladım ama diğer türlüsünüde nasıl yapıcam bilmiyorum işimiz zor
TugbaY Duyguseli bizde 5 aylığız her 1 buçuk 2 saate bir uyanıyor umarım bir an önce düzelir ler uykusuzluk insanı ayrıyeten yoruyor
Duyguseli TugbaY inanın çok yıpratıyo 16 aylığız bebeğim kolik bi bebekti doğduğundan beri uyku sorunu yaşıyorum yani umarım siz bu aylara geldiğinizde bu problemi çözmüş olursunuz