Duyguseli ya bu aralar kimle konuşsam aynı sıkıntı benim bebeğimde 8,5 aylık. Geceleri sadece emmek için 2 ya da 3 kere kalkan çocuğum 4,5 gündür geceleri uyumuyor, uyusa bile yarım saaatte bir uyanıyor. Sallıyorum sürekli. Diş çıkarıyor desem yeni çıkardı. Hasta desem değil. Uykusuzluktan gözlerim kıpkırmızı geziyorum artık.