Duyguseli odasını ayırmayı düşündünüz mü? Benim oğlum 10ay 17günlük. Gece bizim sesimizden rahatsız olduğunu anladım sık sık uyanmaya başlamıştı. Odasını ayırdım ve şimdi gece 1 kere uyanıyor. Gece beslenmesi varsa alışkanlıktan uyanıyordur onu kesebilirsiniz. Bi de ben duayla uyutuyorum çok faydasını gördüm. Burda da tavsiye ettim çoğu kişi de çok faydasını gördü. O duayla uyutmaya deneyin 🤲🏻🙏🏼