Duyguseli hayır yardım almadım zamana yaydım her ay bir yol katettim hiç ağlatmadım onu zorlamadım bir anda yapmadım . İsteklerini gözlemledim uyku düzenimiz zaten vardı . Önce sallanıyorduk sallanmayı bıraktım koynuma alıştırdım koynumda bir süre yatırdıktan sonra memede uyumaya alıştırdım uzandığımız yerde tabi bu defa geceleri çok arttı uyanmalar saatte bir uyanırdı 10 aya kadar . 10 aylıkken artık bir karar verdim ve uykunun ne olduğunu büyük adam gibi anlattım kafasını yastığa koymayı öğrettik bir süre babası ile bizde kafamızı koyup eeee eee yapıyorduk oyun gibi uyku terimini öyle öğretmiş olduk . Sonrasında uyku saatimizden yarım saat önce sakin oyunlar oynayıp uykudan önce kitap okuyoruz ve yatak odasına geçip yatağa yastığa bırakıyorum ve 2 dk içinde mışıl mışıl uyuyor ve sabaha kadar 1 defa uyanıyor bir sıkıntısı stresi yoksa çok şükür 🙏 ilk zamanlar yine çok kalkıyordu ama her kalktığında biberonla su teklif ettim ilk bir kaç gece ağladı 5-10 dk kadar meme vermediğim için ama. bir haftaya o geçti her şey yerine oturdu şükürler olsun 🙏 maşallah diyin lütfen 🙏🙏🙏