Aze1903 Ben de 3 seferdir yapıyorum son 2 si güzel oldu. 1 ya da 2 lt sütü 45 dk kadar kaynatıyorum, mayayı ılıması için dışarda bekletiyorum, kaynayan sütü el yakmayacak kadar ılıtıyorum, toplam 1-2 tatlı kaşığı kadar mayaya biraz süt ekleyip karıştırıyorum, birkaç kavanoza bölüştürüyorum üstüne sütü ekleyip karıştırıp kapaklarını ters ve yarım kapatıp 4 saat bekletiyorum, sonra biraz ılıyınca dolaba kaldırıp ertesi gün yiyoruz.