Aze1903 canım ben pastörize süt alıyorum activia küçük 4lü yogurtlar var ondan alıyorum bide 2.el yogurt mayalama makınesi aldım sütü kaynayana kadar ocakta bekletiyorum sonra ılımasını beklıyorum içine bir kutu activia atıp bir 2 tur karıstırıp makınaya atıyorum 6 saatte tutuyo sonra 1 gecede kapaklarını kapayıp dolapta bekletıyorum kavanozları var öle güzelde oluyo