Bence açık süt almak yerine günlük pastorize şise süt ile yapın. Güvenilir ve temiz. Ve güzel tutuyor kaynatmanıza gerek yok ılık olması yeterli. Ilıkken mayanızı karıştırın maya da probiyotik maya satılıyor marketlerde büyüyo şişe maya. Onunla yapabilirsiniz üzerinde tarifi var 1 litre günlük süte 1 yemek kaşığı şeklindeydi sanıyorum. Bu şekilde mayalayıp küçük kavonozlara bölün. Fırınızı 50 derece ısıtın kavanozları içine koyun. Bu şekilde deneyin ben böyle yapıyorum ama tam anlatamamış olabilirim internetten fırında bebek yoğurdu yazarsanız falan tarifler cıkıyor. Ben sek günlük süt kullanıyorum doktorum emin olmadığın yerden aldığın her süt risk taşır dedi. O nedenle bu sütü önerdi. Birde böyle deneyin bakalım. Bence maya ya şeker falanda katmayın. Şeker bebeklere verilmemeli.🥰 umarım yapabilirsiniz. Kolaylıklar stres yapmayın