Wyz ben 23 yaşında evlendim 13 yil oluyor ilk evlendigim aylar adetim gecikmisti bende hamileyim sanmıştım normalde asla gecikmezdi test yaptım hamile değildim hormonlarıma baktı doktor sen menapoza giriyorsun dedi nasıl ağlamıştım doğum kontrol hapı kullanmıştım evlendigim ilk aylar ben ona bağladım ama tahlil olunca hapı kullanmiyordum annemde 40 yaşında girmişti ama çok şükür doktorun dediği olmadı hemen moralinizi bozmayın bu karar bir iki tahlille belli olmaz çocuğunuz var mı???