Wyz gzm_42 çok teşekkür ederim dün öğrendim şok yasadim ama bugün daha iyim kendimi bırakmamaya uzulmemeye çalışıyorum inşallah koronanin bana açtığı zarar sadece bu olur başka bisey çıkmazda
gzm_42 Wyz üzülmeyin lütfen Allah beterinden esirgesin korusun benee virüs geçirdim benimde adet duzenimi bozmuştu virüs ama üzülmeyin herşeyde vardır bir hayır bizim şer bildigimizde hayır vardır neşenizi sakın bozmayın daima mutlu olmaya çalışın ❤️
ATC Gamze88 gerçekten genetik mi ben yaşam şartlarına bağlı sanıyorum benim annem 63 yaşında girdi ablam 55 hala girmedi bende sağlıklı besleniyorlar diye düşünüyodum😦
Wyz ATC benim anneannem annemi 50 yaşında doğum yapmış 9. Çocuk olarak teyzelerim 6 sar tane doğurdular akrabalarımda cevremde erken girene sadece kendimde rasladim korona geçirmiştim ona bağlıyorum ben
FatmaKrbkl Wyz adet görmek için zaten yumurtanın olgunlaşması ve salgılanan hormonlar ile rahmin kendini hamileliğe hazırlaması lazım, menopoz ia giren kadınlar adet göremez, sizin erken olduğu için bilmiyorum belki bununla ilgili çözümleri vardır
Wyz FatmaKrbkl doktor obur ay testi tekrar edecek değerlerim yine bozuk çıkarsa labaratuar hatası falan olmamissa teşhisi öyle koyup ona göre konuşacağım şimdi bi tedavi uygulamam doğru değil emin olmam lazım dedi inşallah tedavisi vardır adetten kesilmek hiç istemiyorum çünkü ya
Wyz Mom042 glbgci Mom042 kerem_imm Mugeela44 Sevdamavi Elmalikurabiye13 Ye2020 gzm_42 PervinY FatmaKrbkl FatmaKrbkl Astalavistababy Mom727272 Ye2020 Ipegim Ipegim dontsleppyunhappy dontsleppyunhappy RainOverMe Fatoli Seloscan 94z-20u aNewMommy Mucizemsinsenn Seloscan Fatoli DenizArya DenizArya Mucizemsinsenn 94z-20u kızlar bugün amh sonucuda cıktı çok.kotu cıktı sonucum 0.8 dedi doktor bi tüp bebek uzmanının nosunu verdi hemen ara hiç vakit kaybetme dedi çok üzgünüm ama vardır bundada bir hayır diyorum burayada yazayim dedim hepinizden cok destek gordum hepinize cok tedekkur ederim
Wyz Sevim_keles bende koronaya bağlıyorum kesinlikle yoksa kızımı istediğim an hemen hamile kalmıştım hiç böyle sıkıntılarım yoktu korona olduktan sonra çıkmasi tesadüf olamaz heralde
FatmaKrbkl Wyz vardır inşallah bazen labaratuvardan kaynaklı da yanlış çıkabiliyor iyi düşünün 🙏 bi tane mi bebeğiniz var
ATC Wyz geçmiş olsun kaç çocuğunuz var bence de korona etki etmiş olabilir çünkü bütün organları alt üst ediyormuş
Wyz FatmaKrbkl evet bitane kızım var 3 yaşında evlat duygusunu tattim çok şükür ikinci bi çocuğum illa olsun diye bi hirsim yokta adetten kesilmek falan nebiliyim çok sarsildim açıkçası dünden beri bugün daha iyim ama kafama takılıyo elimde degil
FatmaKrbkl Wyz aslında adetten kesilmek çok da kötü değil bence ya dert etmeyin inşallah gönlünüz göre versin Allah
Astalavistababy Wyz 33 yaşında girmiştim bende dört sene oldu moralinizi ne kadar çok bozsanızda değişmiyor. İkinci çocuğu düşünüyorsanız elinizi çabuk tutun
Wyz gzm_42 ay yorumunuz o kadar iyi geldiki anlatamam çok teşekkür ederim burda tanışmıyoruz ama tanıdığımız en yakınlarımızdanbile daha fazla destek gördüm çok teseokur ederim
Mom727272 Wyz benim annemin bir yumurtaligi patlamıştı, tek yumurtaligi vardı. 33 yaşında adetten kesildi o da.
Wyz Mom727272 çok geçmiş olsun annenizde çok erken girmiş menopoza bendr şu an 30 yaşındayım aklıma gelmeyen başıma geldi resmen
gzm_42 Wyz rica ederim bizler elhamdülillah müslüman kardeşleriz tabiki destek olacaz birbirimizi üzülmeyin sadece Allah var keder yok ne gelirse Allah’tan gelir bacimizin tacıdır ama tabi genede Rabbim beterinden esirgesin korusun inşaallah ama üzülmeyin ne kadar kendini motive edersen o kadar hastalıktan kurtulursun o yüzden napıyoruz sıkmıyoruz canımızı inşaallah Allah şifanı verecek canım 🥰
Ye2020 Wyz korona gibi viral enfeksiyonlar vücudun bir çok sistemini olumsuz etkileyebiliyor…ancak korona hakikaten diğerlerine göre tabiki daha ağır bir hastalık…yaşadığınız durumun geçici olduğunu düşünüyorum…amh değeriniz çok önemli benimki çok düşük çıkmıştı amh değeri yaklaşık olarak kaç yıl sonra menapoza girilecegini gösteriyor
Wyz Ye2020 pazartesi çıkacak amh değerinin sonucu ama doktor çok.olumsuz konuştu fsh aşırı yüksekmiş gözlerine inanamadi sonuçlarımı görünce şu sonuca göre yumuryaliginda tek bir yumurta dahi yok dedi duyduklarıma inanamadim oysaki kızıma hemen hamile kalmıştım inşallah dediginiz gibi geçici biseydir 2. Çocuk gibi bi hirsim kesinlikle yok zaten bitane çocuğum var ama ben 30 yaşından direk 50 yaşına geçmiş gibi olacağım bir çok hormon salgilanmadigi için adetten kesilmek istemiyorum eşimle korunuyoduk zaten böyle bi durumum olduğunu yeni öğrendiğim için 2 3 yıl sonra dusunuyodum ama meğer menopozdwymisim bu değerle biz tüp bebek bile yapmıyoruz dedi doktor
Wyz gzm_42 ya gerçekten ayyy çok.uzuldum simd8 bidaha çocuğun olmayacakmiymis vah vah diye başlayan bana üzülen acıyan cümleleri duymayı psikolojim kaldirmiyo ama malesef en yakınım dediğim insanlar beni dahada uzuyolar sanırım bu dönemde böyle yapıcı cümlelere ihtiyacım varmış çok teşekkür ederim