Wyz 19u görmüştük ve 15ten sonrasında tüp bebek bile yapılmadığını öğrendiğimde çok ağlamıştım. Amh 3 sene önce 1.86 çıkmıştı hamile kaldığımda bu değerin çok altındadır. Ve o dönem o kadar çok araştırmıştım ki 0.1 ile bile hamile kalanlar varmış yeter ki Rabbim ol desin. Yani Allah verecek olduktan sonra tüm bunlar boş. Tüp bebek tedavisi gören bir tanıdığımıza benim yaşadıklarımı anlattığımda senin oğlun Allahın mucizesi demişti