Feyyyzza hiç bişey olmaz hayırlısı ile gelecek annesi merak etme. Sen bu süreyi iyi değerlendir kendini toparlamaya çalış. Ben 1,5 yıl arayla iki kez sezeryan oldum biliyorum çok zor ama dediğim gibi gün içinde hareket et dikişleri zorlamadan ama. Destekli yatıp kalk. Uzun süre oturma sanki dikişler yapışıyor gibi daha çok canım yanıyor sonra