Feyyyzza yanma bende de çok vardı, benim bebeğimde küvezde kaldı, bazen çocuğumu görmeye gidemiyordum o derece kötü olurdum. Ama geçiyor 2 haftada tamamen toparladım ben. O yanmalar için doktorunuz ilaç vermedi mi size? Ben şiddetlendikçe içiyordum rahatlatırdı.