Feyyyzza ama en büyük hatayı gün boyu oturmakla yapıyosun ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlarsın, ben gece bile her tuvalete kalktığımda bi koridoru falan dolanıyordum hastanede üçüncü gün baya baya iyiydim, medikalciden korse almıştık o da iyi hissettirmişti bana özellikle yatarken falan