Elmadersem merhaba eğitim psikolojisinde annesi çalışan bebeklerin anne eve döndüğünde farklı tepkilerinden bahsedilir. Bazı bebekler annesi işten gelince ağlar, bazıları aşırı sevinir anneye sarılır bırakmaz, bazıları özlemini annenin suratına kapı kapatarak belli eder, bazıları ise sizin bebeginiz gibi umursamıyormuş gibi davranır. Güvenli bağlanma döneminde oldukları için böyle tepkiler çok normal lütfen kendinizi üzmeyin. Ancak nereye giderseniz gidin gittiğinizi bebeginize söyleyin. Küçük anlamaz demeyin, ağlamasın diye kaçarak görünmeden ayrılmayın. Bu daha sağlıklı bağ kurmanızı sağlar. Zamanla tepkileri degisecektir. Siz hep normal karşılamaya çalışın anlayışlı olun 😊