Kızlar iyi akşamlar yeni işe basladım kızımda 6 aylık olmak üzere ben işe gidip geliyorum hiç umrunda değil ağlasın istemiyorum bebeğim tabiki ama işten gelince (kayınvalidem bakıyor bu arada)kayınvalidemin kucagında faln oluyor sevmek istiyorum hiç yüzüme bile bakmıyor ne bilim az bişey heyecanlasa bari diyorum cok üzülüyorum bağ yok mu aramızda emmedi o yüzden mi böyle acaba anlamadım😔