Benim oğlumda 18 aylık 4 aylikken ise basladım korona baslayinca 6 aylikken evde calismaya basladim hem calisip hem baktim isim buna cok musait olsugundan anne eksikligi hissetmesin diye kiskanmak mi bilmiyorum ama benden uzaklasirsa manevi duygularıni benimle tatmin etmezse diye 10.ayindan sonra normal ise gitmeye basladim eve geldigimde seviniyordu 14 aylik olduktan sonra yine evde calismaya basladim suan hala beraberiz babanne gordugunde oynar gider bide surekli bakmadi kendi annemle ortak bakti sanirim olayimiz onlara gitmesi degilde karsimizdakinin verdigi tepki zaten biraktigimiz icin uzgunken bide onlarin eegosu sagolsunlar bakiyorlar ama lutfen kendinizi uzmeyin oyle kiymetli bir annesiniz ki yavrunuzla araniza kimse girmesin