babyalya anne olmadan önce isteyen aldırsın onun kararı niye karışıyorlar ki kadının kendi bileceği iş diye düşünürdüm evet mantıken hala öyle düşünüyorum fakat anne olduktan sonra o kadar mantıklı dusunemıyor insan maalesef…Bebeğinizin kalbi atıyor küçücük de olsa var orda karnınızda,sizin bebeğiniz evladınız ilkine sevinip ona sevinememek ne acı.İyi düşünüp karar verin ama bu kararın hayatınız boyunca içinizde kalacağını unutmayın kayınvalidem bebeğini aldırmış hala onun sızısı var içinde yıllar geçmiş üstünden.Evet zor ama bi şekilde büyür sonra iyi ki aldırmamışım dersiniz aldırmayı düşündüğünüz için üzülürsünüz kıymayın bence,sevgiler…