WillyWonka
Ben de öyle .. adim cikmis 9 a , din iman yok diyorlar… Herkes Allah in muhasebecisi zannediyor kendini. Yapacak bir şey yok maalesef. Tartışmamak lazım aslında tamam deyip geçeceksin fakat hep böyle yaptigimiz için asla düzelen olmadı. Aksine aynı nezaketi göstermeyip illaaa da söylediklerinin doğru olduğunu tartışıyorlar. Kadın bana cevap vermiş zerre etkilenmedim. Allah akıl fikir versin. Tek meziyetleri bu… Ben meslek sahibiyim demedim övünmedim alakasız bir şekilde ben de mezunum mesleğim var demiş, ne alaka anlayamıyorum. Ben üniversite okudum diye mi böyle düşünüp cevap verdim öyle değil mi? Ne alakası var , ezikleniyorlar. Söyledikleri mantikliymis gibi bana cemkiriyor.. Tamam sevap pointleriniz yükselsin “birini kurtajdan vazgeçirdim bir can kurtardım ” zihniyeti nasıl bir egodur ya? Densizlik. Sen biliyor musun karşındakinin hayat standartını, mücadelesini, ne yiyor ne içiyor, ruh hali uygun mu ? Istenmeyen ama ZORUNDA gebelik ne kadar zahmetli bilen var mı acaba. Işleri güçleri zirvalik-zorbalık.