babyalya Bakın bu sizin bedeniniz sizin kararınız elbette. Ama… işte kocaman bir ama var Kucağınızdaki bebeği düşünün. Ya onuda istemeyip kürtaj olsaydınız, o minik ağzı burnu, o tatlı gülüşlerini size sarılmasını, beraber geçirdiğiniz o güzel anları hiç tatmamış olacaktınız. Bir bebeğin canınıa kıymış olacaktınız. Şuan karnınızdaki de öyle. Bir kalbi var atıyor o kalbi durdurabilecek misiniz ? İki bebek gerçekten çok zor olacak ama sizin gibi bir anne olarak şundan eminimki eğer aldırırsanız herşey daha zor olacak. Kıymayın.