Kymkkymk Merhaba 17 aylığız ve bugün 5. Günümüz. Net oturması için ben 1 ayı gözden çıkardım. Söylemiyor söylemeden ben götürüyorum. 30 35 dk bir. Yemek falan yiyorsa bu süre 45 dk 1 saat sürüyor sonra götürüyorum.Gece ilk günden beri yapmıyor ama ben gece uyuduktan sonra bez bağlıyorum. Uyuduktan 2 saat sonra hemen hemen kendi uyanıyor, ağlıyor normalde uyanmazdı. Çişe gidiyoruz yapıyor tekrar uyuyoruz. Bir daha 6:30 da kalkıyorum o zaman götürüyorum. Altı kuru olmuş oluyor. Çişi geldiğinde söylerse daha kolay olacak onun içinde zamanı var öğrenecek. ☺️