Kymkkymk bence aynı anda bıraktırın bir kerede halletmiş olursunuz benim kızım ilk 4 gün sabaha kadar hiç ıslatmamıştı 5. Gün kaçırdı ama hiç sevmedi güzelce konuştum üzerini ve çarşafını değiştirdim sabah yine kuru uyandı sonra gece belli bir saatte çişe kaldırdım hep hemen alıştı arada kaçırsa da (o gün fazla sıvı tüketmiştir mesela) çoğu zaman kuru uyandı. Bence tutarlı ve sabırlı olmak ve bol bol konuşmak çok önemli