Neler gözlemleyip bırakma zamanının geldiğini düşündünüz acaba? Ben eğitimine katıldım. Merdivenleri tek basına cıkıyosa kaba motor becerisi gelişmiştir diyor. Bu da anüsteki kasların geliştiği kaka tutabileceği anlamına geliyor. İdrar içinde diyor Kİ uzman önce bez için, hazır olup olmadığını, anlamak için beze ilk, daha baslamadın gözlem asamasında bezi ara qra taktıktan, sonra caktırmadan bakın kaç dk da bir çiş yapıyor sıklığı nedir. Eğer sık yapıyorsa daha hazır değildir tutamaz diyor. Mesela 1 2 aatti yanlıs hatırlamıyorsam kuru olmalı demişti. Ha tabi anne ve çocuğun hazır olması cok önemli demişti
Sürekli sormayın çiş varmı diye demişti. Bu çünkü cocukta çiş çk, önemli bunu kullanabilirim gibi bir algı yaratıyor ve bazen de cocuğu strese sokuyormuş