Şimdi 3 ay 5. Günlük oldu oğlum biz bile yvaş yavaş başladık bence bebek trole ediyorsa bir zararı olacağını sanmıyorum aksıne erken başlamak damak tadını geliştirir 6 ayında başlayan bebekler hep yemekte güçlük ve blandır bebeği oluyor izlenimlerim benim + eskiden bizi annlerimiz büyütürken 6 ayımı beklemiş kimisi zor şartlarda büyüdük annelerimiz eminim doktora bile götürmemiştir erkenden yemeğe başlmışızdır