27Melikekaplamorak27 inan bu konuda ben çok zorluk çektim hatta o kadar stres yaptım ki diyabet hastası oldum en azından sizin bebeğiniz mama kabul ediyomuş benimki ne beni emiyordu ne mama çocuğum 3 ay boyunca hiç kilo almadı doktor en azından kilo vermemiş diye moral veriyordu. Ben yoğurt patates havuç herkesin ilk başladığı gibi denmeler yaptım ama yemedi ağzını açmıyodu ufaktan yediğimiz yemeklerin sularından tattırdım ne kadar yanlış olsada tabi yemekleri baharatlı yapmıyodum şuan 7 aylık bebeğim yeni yeni yemeğe başladı çorba falan kaşık maması o şekilde yediriyorum kilosu hala düşük ama en azından başladı çok şükür Allahıma 🤲 Allah sizinde yardımcınız olsun😊