Normal doğum yaptım bende cuma günü gece 1 gibi biraz ağrılarım girdi, 10 dakika da bir sürekli ağrım oldu ve akşam saat 12′ e kadar öyle devam etti. Cumartesi gece saat 12′den sonra şiddeti çok arttı ve saat 4 gibi artık 5 dakikaya indi. Dayanamadım hastaneye gittim saat 5 oldu gidene kadar araba da 3 dk ya indi ve acilmam sadece 3 cm miş o kadar agriya rağmen.😪🤔
Doğum haneye aldılar beni doktorumu bekliyorum yapılması gereken tetkikler yapıldı. Yine sancı çektim ben doktorum geldiğinde saat 8 8,5 arası acilmam 4 cm olmuştu dayanamıyordum artık ağrıyordu ama kolay açılmıyordu sezaryan olmak istiyorum dedim dayanamıyorum artık dedim karnım aç mecalim kalmadı 😂 İzin vermedi canım doktorum herşey çok harika gidiyor pes etme sen yaparsın dedi suni verildi saat 9,5 da epidural takın dedim gerçekten dayanamayacaktim çünkü 2 gündur uykusuzum sürekli ağrıdan… Hem epidural hem suni saat 12 20 de geldi prensesim doğdu dünyalar benim oldu şükürler olsun dedim ağladım sadece kızımı giydiriyorlar benim dikislerim atılıyor sadece 5 dikisim oldu hemen ayağa kalktım şükür ağlıyor ay iyi bakın düşecek şimdi durum ağlatmayin diyorum 😂😂 canım kızım 💛 emzirdim emdi baya ama hemen sütüm gelmedi o gün mama verdik eve gelince sütüm geldi . Uzun oldu kusura bakmayın ama atlayamam can parcamin en ufak ayrıntısıni bile okuyan olursa eğer var ki böyle benim gibi 2 gün sancı çeken ilk gün çektiğim hep adet sancısı gibi oldu 10 dk da girdi sürekli hiç aksamadan 🤔♥️🤷🏻♀️