Ftmsrsln sezeryan doğum yapmıştım, bebeğimi ilk gördüğümde ne kadar zayıf diye düşünmüştüm ve iyi mi sağlığı yerinde mi diye sormuştum, 4 saat boyunca titre ekten kucağına alıp emziremedim, soğuk serum taktıklarından oluyormuş, çenemi titremesin diye elimle tutmak zorunda kalmıştım, ama hepsi geçip akşam olunca sabaha kadar kucağımda göğsümde tutmuştum onu huzurla uyudun diye