Ftmsrsln ilk gün gönderdiler iki gün sonra tekrar gittim sancı var ama açılma aynıydı serum takıp eve gönderdiler yine doğum olduğu gün yine kontrole gittim açılma aynı ama ben suyum mu geliyor acaba bakar musınız dedim akıntım çok olmaya başladı çünkü baktılar yok değil dediler eve geldim daha da arttı akıntı gibi ama daha sıvı ve çok olmaya çaşladı o gün öğlen su değil dedikleri için gitmedim bekledim o gün gece saat 2:30 da suyum geldi bi anda fazla bi şekilde hastaneye gittik hemen 2:50 de hastanedeydik sancım başladı bi anda 3:30 da kızım doğdu o gelen suyummuş yani ama bilemediler