Ftmsrsln 34 hafta 6 gunlukken gece 12 ye dogru asiri derecede hareket etmeye basladi oglum ve oyle cok hareket ediyordu ki canim yaniyordu ama dogum sancisi oldugunu anlamamisim tabi az bisey kanama olunca doktorumu aradim hemen gec hastaneye geliyorum dedi nst sonucuna gore hemen sezaryen dedi.. Kizimda sezaryen ile dogmustu cunku.. Dogum fotografcimizi aradik geldi gece 1 de dogdu oglum ve doktor karnimdan cikarip bak annesi dedigi an goz goze geldim oglumla minicim gozleriyle bana bakiyordu cookk kucuk diye aglamistim 😂 sonra yanagima degdirdiler yuzunu optum kokladim fotograf cekildik ameliyathaneden cikmak icin sabirsizlaniyordum cunku oglum cikmisti benim daha dikisler suruyordu 🤣 Saglikli mi diye bin defa sordum.. ciger gelisimi ignesini haftalar oncesinden yaptirdigimiz icin cok sukur bir sorunu yoktu yanima geldi emzirmeye calistim ama basarisiz olduk cunku sut gelmedi 2. gune kadar ugrastik olmadi sonra mama verdi doktoru, eve ciktigimizda sutum gelmeye basladi ve emziriyordum.. 20 gunlukken agir bir enfeksiyon gecirdi yogun bakimda kaldi 1 ay megerse bobreklerde sorun varmis bobrek reflusu diyorlar her turlu testi yaptirip amaan hepsi normal diyip detayli ultrasona girmedigim icin cok pismanim.. 😭 O arada sutum kesildi tabi 😞 suan 4 aylik mama kullaniyoruz 1 yasina kadar antibiyotik kullanacak sonra ameliyat olabilir minigim.. Ama soyle donup gecmise baktigimda ilk dogdugu ani hep hatirlarim fotograflara bakarim gozlerim dolar.. Ne kadar kucukmus derim 😊❤ Hayatimin asla aslaaaa unutulmayacak ani oglumu ilk gordugum o an❤❤❤