Deletedmom5284 sezeryan yaptım, çok rahat geçti, herkese öneririm nisa hastanesi alev hanımda hemşirelerden hasta bakıcılardan özellikle doktorumdan aşşşşşırı memnun kaldım, dikişimi öyle güzel atmış ki küçücük, birde hiççç ağrım olmadı 😍😍
Kizcemm_20 Ftmsrsln kızım doğar doğmaz göğsüme koydular 20 yıllık hayatım da hiç o kadar mutlu olmamıştım kafasını defalarca öptüm 🥰🥰
27Melikekaplamorak27 Ftmsrsln Ftmsrsln agrıdan çok bagırıyordum ondan oldu hatta doğumda bayıldım hatta sonra sancım gitti hatta süni sancı verdiler ıkınıyım diye
Aph2020 Ftmsrsln epiduralli suni sancılı normal doğum ile bebeğime kavuştum. Çok şükür çok rahat bi doğumum oldu. Bebeğimin göbek bağı henüz kesilmeden göğsüme koydular🥰 o an bebek doğdu inanamıyorum bu benim bebeğim mi düşünceleriyle ağlıyordum. Sonra maceramız başladı….
Selinglr Ftmsrsln nedense cok şaşırmadım hemen alıştım sanki kırk yıldır benimleymış gibi belkide şok geciriyordum acayıp korkmuştum doğumda 😂
Elifimherseyim Ftmsrsln 😂 olsun o kadar butun aciyi biz cekiyoruz gerci ben igneyi vurdm aci macingitti
Es-esm Ftmsrsln ilk dogumumdu ve sezeryandi genel anestezi oldum korkmuştum uyanışın daha korkunç oldu nefes alamadım hastane başıma toplandı bebeğimi getirdiklerine yine nefesim kesildi ölüyorum zannettim galiba gidiyordum öteki tarafa Çok panik oldum geldi bebeğim emzirdim ağlıyorum ama salak gibiyim karşımda saat var 3 tane eşim yanikda gözleri 3 tane sürekli ben iyimiyim ? İyimiyim ben bişeyim yok dene bebek nasik iyi mi ? Karnım çok acıyor. Ben bu çocuğu dogururdum neden sezeryan diye ağlamıştım .hala korkuyorum işte doğuma o nefes darlığı neden oldu bilmiyorum daha doğrusu nefes alamadım yani bildiğin nefesim kesildi çok kötüydu benim doğum hikayem .videolar var hatıra için çekilmiş onları bile yeni yeni izliyorum
Aph2020 Ftmsrsln epidural etkisini göstermeden önce sağlam sancı çektim ama sonraaa çok rahattı herşey, epidural harika bişey☺️☺️ Sizin nasıldı
Mora Bulutbey Eskişehirliydiniz değil mi öyle hatırlıyorum bir posttan, bende Eskişehirde doğum yaptım da merak ettim 🙂