Normal doğum yaptım da defalarca keşke sezeryan olsaymış dedim. 8 cm açıklıkla hastaneye gittim intörn doktor doğum anımda bayıldı beni dikmeyi bırakıp ona serum takmaya gittiler , lavmanın etkisi geçmedi 6 saat boyunca 😅 ay ay üzerinden 34 gün geçti bile dikişlerim hala tam iyileşmese bile oğlum karan’ım çektiğim tüm acılara değdi 😍