Duygusuz canım yine de çok dikkat et. Uzanma yukarı raflara 2 cm bile olsa. Bende sezeryan doğum yapalı 28 gün oluyor gece 00:00 dan sonra , azıcık uzanmıştım bardak rafına açılma yapmış ameliyatın bittiği yer. 3 gündür pansuman yapıyorum ve ev işi yapmıyorum , annem birleşmiş dedi çok şükür geri 🙏🏻🙏🏻 Açılma olunca da çok yanıyor 😕😕