Ftmsrsln epidural normal doğum yaptım. Sancı geldiğini anladım, hastaneye gittim, epidural aldım vs derken 8 saat sürdü toplam 😊 doğumhane kısmı zordu. Ama bebeğim balık gibi kayıp çıktığı anı, bebeğimi ilk gördüğüm anı asla unutamam. Göğsüme getirip ten tene temas yaptığımızda tüm ağrı sızıyı unutmuştum 😊 ve kızımı temizleyip battaniyeye sararken ona dualar ettim. İmanlı ol, sağlıklı ol, güçlü ol, kendi ayakların üzerinde dur, sağlam ol, huzurlu ve mutlu ol…. Tüm güzel dileklerimi sadece kızım için diledim o an 🙏🏼