Ayyyyy kusucam yemin ederim ya okuduğum yıllarıma acıdım 😒😒😒 saçmalıyorlar diyorlar ya hayret ediyorum. ZARARLI DEĞİL KORUYUCU YOOOK. Burda önemli olan SÜT. Açık sütlerde antibiyotik oluyor su karışımı oluyor farklı süt karışımı oluyor. Sen bunların analizini evde yapamazsın. İçinde ne kadar yağ var alınmış mı bilemezsin. Hayvanlar hasta mı sütü iyi mü bilemezsin. Bu yüzden çiğ sütten değil de pastörize sütten yapın diyoruz sadece. Evde yoğurt yapmayın demiyoruz ki. Ama ne kadar kaynatırsan kaynat fabrikada olduğu gibi olmaz zararlılar ölürken yararlılar da gider. Pastörize sütten yoğurt yapabilirsin. sadece dediğimiz aldığınız açık sütten emin olun. Emin olamayanlar var ben şahsen gözümle görmediğim yerden almam.