Alminakarakaya merve89 ya canın benim kızım 50 günlük sadece anne Sütü alıyor ama bi kaç gündür sürekli beni emmek istiyo bu sebeple sütüm olmuyo gibi bişey uykusu gündüz hiç yok o yüzden dedik mama deniyelim sma aldık yalnız 40 cc bile içmiyo biberon almıyo kaşıkla veriyorum ne yapcam bilemedim bilen varsa yardımcı olsun 😔😔
merve89 Alminakarakaya meme ucuna yakın olan biberonlar var canım onlardan dene ama sen gene göğsünü vermekten vazgeçme
Nily Bebeğinin az mama yediğini düşünen sevgili arkadaslarım aynı zamanda sizide emiyorsa sakın ama sakın daha fazla mama vermeye calısmayın. Sütünüzden eminseniz. Benim bebeğimde öyle. 5 aylık suan. Mamayı hic sevmedi eliyle itiyordu resmen biberonu beni emiyordu dha cok. Kilosuda gayet iyi. Sütünüzü dahada artırmaya bakın. Anne sütü en güzeli. Sütü az olupta mama vermek zorında kalanlar dışında bu soyledıgım☺️
Gnslll Gamzeerrrr benım bebegımde 41 gunluk bugun once emiyo memeden fıskırır tarzda sut kesılınce aglıyor ustune bıde 120-150 cc arası mama yıyo 2,5-3 saatte bır bende dıyorum yakında benı de yıcek dıye 😂😂
Gamzeerrrr Gnslll Yanlız değilmişim valla doktor kızdı 6 saatte bir ver dedi ama çocuk açlıktan ağlıyor katıla katıla mümkün değil durduramıyorum veriyorum napim kim dayanır ki yavrusunun katıla katıla ağlamasına
Aylnemir merve89 3saat sonra canım bazen 2 oluyor ama anne sütü günde en fazla 100 cc alıyor gerisi hep mama
PrensesEcrin merve89 benim bebeğim 1 ay 18 günlük 100 cc yapıyorum bazen doymuyor tekrar 60 cc yapıyorum iki sefer içiyor ama bazen de ikinci sefer olan 60 cc az birşey kalıyor. Zaten doyduğu zaman mayışıp ya uyuyor yada sakinleşiyor. Ozaman anlarsınız sizde bence her bebek farklıdır tabi ama biz öyleyiz şahsen:)
Aylnemir PrensesEcrin bende 16günlük bebegime eger 2-3 saat durduysa aç 60 cc yapıyorum bitiriyor ve mayışıp uyuyor ama saatte yemek istedigi zaman 30 cc yapıyorum 60 çok geliyo bana ama doymuyor baska 60 cc içince sakinleşiyo ve uyuyor
Fulyax Gamzelim14 sadece mama dimi gaz problemi nasıl aptamil gaz yapiyo diyolar ve benm bebgm kusuyor,reflü diyo doktor,mamanin icine yogunlastirici koyuyorummm,kusmasindan cok perişanımmmmm😓
Gamzelim14 Fulyax Fulyax bazen mamayı içtikten sonra azıcık çıkarttığı oluyor. Ama öyle kötü bir kusması olmadı. Gaz problemimiz başta vardı ama şuan daha iyi.
Incitanesi6835 merve89 bende oyle yapim.diycem.ama nerde anne sutu aliyo kisa sureli az emiyo mama emmiyo uzerine sanirim.iatahsoz bir bebek olcak
merve89 Incitanesi6835 yok alır ya zamanla ben sağıp veriyorum belki ondandır seninki meme veriosan biberon almayabilir
merve89 Incitanesi6835 yok alır ya zamanla ben sağıp veriyorum belki ondandır seninki meme veriosan biberon almayabilir
Esmaacyln merve89 midesi o kadar alıyorsa o kadar vermelisin sakın az içiyor diye sıkıntı yapma benim bebeğimde öyleydi iki saati bile beklemeden 70 veirirdim. Sık ama az içerdi hesaplayınca günlük içtiği miktarı 70 ve 90 arasında seninki daha fazla bile içmiş olabiliyor.
Deletedmom5151 Yarenelibol_ Benimkide 1 ay 7 günlük 90 cc içiyor üç saatte sanırım bizim bebeler boğazına düşkün 60 veriyorum buna beni parçalıyor geri 30 içmeden birakmiyor😂😂😂
Yarenelibol_ Deletedmom5151 ahaha aynı buda öyle basımda dkaada emmek isto bnde gece uyusun die veriyorm mamayı😂