merve89 Incitanesi6835 yok alır ya zamanla ben sağıp veriyorum belki ondandır seninki meme veriosan biberon almayabilir
merve89 Incitanesi6835 yok alır ya zamanla ben sağıp veriyorum belki ondandır seninki meme veriosan biberon almayabilir
merve89 Aylnemir benim gibisin sende benim ki de meme almıyor sagiyorum mama vermek istemiyorum ama süt olmayınca mecbur napican öyle böyle büyücek sağlıkları yerinde olsun yeterki
Aylnemir merve89 aynen canım ne yapalım keşke olsa süt 100cc anca cıkıyor hayatta yetmiyor mamaya devam 😑
merve89 0640 bizd e hipp kullanıyorduk ama doyurmuyor sanırım 1 buçuk saat de bir acıkıyor bebelac gold a geçtik sevdi de inşallah kabızlık falan yapmaz sa bundan devam edicem
Yarenelibol_ Deletedmom5151 ahaha aynı buda öyle basımda dkaada emmek isto bnde gece uyusun die veriyorm mamayı😂
Gamzelim14 Fulyax Fulyax bazen mamayı içtikten sonra azıcık çıkarttığı oluyor. Ama öyle kötü bir kusması olmadı. Gaz problemimiz başta vardı ama şuan daha iyi.
tugce0313 Bebeqim11 aylik ard arda dis cikariyor suan kulak enfeksiyonu war ice istahtan kesildi zayfladi 2 saatte bir 120 cc mama iciyor iyi mi kötümü bilmiyorum lutfen bi bilqi rica