Fulyax 3 ay 21 günlük bebeğim 4 saate 150 ml içiyor aslında 5 saate 150 ml içmesi gerek kutuya yazıyor ama beklemiyor bazen uyursa evet ,geceleri daha uzun oluyor uykusu 12 de verince 6 ya kadae uyuyor aptamil kullanıyorum ,ve bazende 180 ml mama içiyor
Gamzelim14 Fulyax tamamen aynı şekilde benimde bebeğim 3 ay 21 günlük. Aynı şekilde 150cc bazende 180 içiyor 3,5 bazen 4 saatte bir. Gece yatmadan verince baya dayanıyor sabah 5 veya 6 ya kadar uyuyor. Aptamil kullanıyorum bnde👍🏻
MihmininAnnesi Fulyax gunde 3 kez o da mecburiyetten.çoğunluk mama gidiyoruz memeyle doymuyor çünkü. Doktorlara kalsa hiç mama verme diyorlar ama stres sütü de azalttı
elfklhn Gamzeerrrr 40 gunluk 120 cok fazla bence biz 60 veriyorduk bizde 50 gunluk olduk beni emerse 60 hic emmezse 90 cc veriyorum yetiyor
Merfeee merve89 aslında göğsünü bıraktırma Meme ucu büyükse daha rahat tutar aslında Bizde bugün sabahtan beri memeyle savaş veriyorz☹️☹️
Arzuu34 Fethiiye Bastan beri 1 kullaniyorum. Kutusunda yenidogandan itibaren 6 aya kullanılabilir yazıyor. 5 günlükkenden itibaren kullaniyorum. Şu an 2,5 aylık
Fulyax Gamzelim14 sadece mama dimi gaz problemi nasıl aptamil gaz yapiyo diyolar ve benm bebgm kusuyor,reflü diyo doktor,mamanin icine yogunlastirici koyuyorummm,kusmasindan cok perişanımmmmm😓
Mer2626 merve89 kızım 40 günlük hiç emmiyor 2 saatte 1 90 cc lik içiyo Eğer uykudan kalkmayıp 3 saat uyursa 120 cc lik içiyor Versem daha da içcek 🙈
merve89 Aylnemir aynen canm fazla yiyor daha 16 günlük diyorsun kaç saat sonra tekrar 60 lik veriyorsun
yaseminyildiz merve89 bence onlar abArtıyor 1 aylık bebeğe o kadar fazla kilosunu 56 böl bebeğinin ihtiyacını karşıla
Aylnemir merve89 3saat sonra canım bazen 2 oluyor ama anne sütü günde en fazla 100 cc alıyor gerisi hep mama
Edalhan Ben o zamanlar 3 saatte 1 120 cc veriyordum şimdi 4 ay 3 günlük 150 falan veriyorum ama 3 buçuk 4 saatte bir veriyorum 2 saatte bir 90 cc iyidir bence