Arzuu34 0640 en basindan beri hipp kullanıyorum. Gaz, kabızlık hicbir sorun yapmadı, gelismesi de iyi, memnunum.
Arzuu34 Fethiiye Bastan beri 1 kullaniyorum. Kutusunda yenidogandan itibaren 6 aya kullanılabilir yazıyor. 5 günlükkenden itibaren kullaniyorum. Şu an 2,5 aylık
merve89 Beyza5151 ama içmiyor en fazla 90 lik icip doyuyor hatta fazlasını bile kusuyor diyebilirim 2 saat sonra bidaha acikiyor
yaseminyildiz merve89 bence onlar abArtıyor 1 aylık bebeğe o kadar fazla kilosunu 56 böl bebeğinin ihtiyacını karşıla
merve89 Merfeee arada emiyor arada mama veriyorum demekki yetiyor 2 aylık bebislere 90lik verenler de olmuş bizim bebekler mi az yiyor acaba dedim
merve89 Aylnemir canım 90 lik veriyorum 20 lik bırakıyor doyuyor demekki anlamadım ki bende demekki her bebekte değişiyor
merve89 Yarenelibol_ çok küçük daha basil içiyor okadar :) bebekten bebeğe değişiyor demekki anlamadım ki benim bebiş doyuyor istemiyor
Incitanesi6835 merve89 bende oyle yapim.diycem.ama nerde anne sutu aliyo kisa sureli az emiyo mama emmiyo uzerine sanirim.iatahsoz bir bebek olcak
Merfeee merve89 aslında göğsünü bıraktırma Meme ucu büyükse daha rahat tutar aslında Bizde bugün sabahtan beri memeyle savaş veriyorz☹️☹️
Birumutturan Aylnemir bestlak kullan canım ınşallah faydasını görürsün benimde sütüm hiç yok denecek kadar azdı çok şükür arttı